Andreea Hîncu, PR & CSR Manager, Porsche România

19 mai, 2017

Unul dintre cei mai puternici importatori de automobile, Porsche România, derulează încă din 2015 un program de CSR denumit „Mobilizăm Excelenţa“, dezvoltat în acord cu valorile companiei - excelenţă în inovaţie şi design – care susţine proiecte de design urban şi educaţie urbană, dar şi bursieri care fac performanţă în artă şi sport. Ediţia a doua, cu un buget de peste 500.000 de lei, a oferit sprijin financiar pentru 15 bursieri, cinci proiecte de design urban şi cinci şcoli din Bucureşti. Printre câştigători se numără Parcul Natural Văcăreşti şi NOD Makerspace. Porsche Romania este prima şi singura companie din industria auto autohtonă care şi-a evaluat proiectele cu ajutorul metodologiei internaţionale Social Return on Investment. Astfel, după prima ediţie, proiectele câştigătoare au generat o valoare de 2,1 lei pentru fiecare 1 leu investit, doar în primele şase luni de la implementare. Având în vedere că unele proiecte au creat infrastructură pe termen lung, impactul este aşteptat să se multiplice în anii care urmează. Andreea Hîncu, cea care dezvoltă proiectul, este PR&CSR Manager la Porsche România din septembrie 2014. ​

Vezi si:

Sursa: capital.ro

Trebuie sa mai citesti

După 61 de ani petrecuţi pe scenă. Steaua teatrului de revistă românesc s-a stins fulgerător

Ieri după amiază a căzut ca un trăsnet o ştire care a făcut ca dezbaterile despre orice altă întâmplare a zilei să pară anoste. Marea actriţă Stela Popescu a murit. Fulgerător, aşa cum

Povestea NAVEI românești ATACATĂ de un vas IRANIAN cu 12 RACHETE la bord

Nava Fundulea, încărcată cu marmură, a fost atacată de un vas iranian în strâmtoarea Hurmuz în timp ce echipajul românesc se îndrepta către Kuwait. Aceasta este, pe scurt, povestea mai

Tudose: Mulţi doresc ca Guvernul să nu-şi realizeze ţintele; nu doresc asta pentru bine României

Premierul Mihai Tudose a afirmat, joi seară, că sunt multe persoane care doresc ca acest Guvern să nu-şi realizeze ţintele şi să preia guvernarea.

Studiu ARPIM: Din 156 medicamente inovatoare, românii au doar 20 decotate

Un studiu realizat pentru ARPIM arată că românii trebuie să aștepte și 43 de luni ca să aibă medicamente de ultimă generație, iar din cele 156 medicamente inovatoare aprobate în Europa, în