basescu nevralgic

16 Iulie 2016

El este cel mai nou transfer al Stelei! Vine să acopere un post nevralgic la echipă!

Steaua îl pierde pe Fernando Varela, dar vicecampioana va primi un milion de euro plus un jucător de la PAOK. Gazeta a aflat cine este fotbalistul care va ajunge la echipă în această

05 August 2015

Soarta lui Assad, punct nevralgic al alianței contra militanților islamiști

SUA și Rusia vor să ofere sprijin statelor arabe din Golf, împotriva Statului Islamic, dar în privința situației din Siria, pozițiile rămân divergente

08 Iulie 2015

Punct nevralgic cu Steaua » Petrolul a pierdut un jucător important înaintea duelului cu campioana

Tibor Selymes nu se poate baza la debutul său pe banca tehnică a Petrolului pe unul dintre jucătorii pe care acesta miza. Andrei Peteleu, titularul postului de fundaş dreapta, este accidentat şi

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

20 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

20 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

20 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

20 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

20 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

20 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

20 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

20 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

20 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

20 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

20 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

20 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

20 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

20 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

20 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

20 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

19 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

19 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

19 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

19 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

19 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

19 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

19 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

19 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

20 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

19 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

19 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

20 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

20 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

19 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

19 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

19 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

19 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

19 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

19 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

10 Ianuarie 2013

Le Figaro: România este "un centru nevralgic european al cibercriminalităţii"

Poliţia informatică franceză avertizează asupra riscului unui "boom" al escrocheriilor online. Autorităţile au în vedere ascensiunea unor grupări criminale organizate din Europa de est, şi

16 Iulie 2010

Traian Basescu – Varujan Vosganian 1-0 sau cum a prognozat Traian Basescu colapsul sistemului de pensii

Am gasit o analiza pe care am realizat-o pentru Institutul Pro la 12 iulie 2007. Deci acum 3 ani. Recitind-o, mi-am dat seama de corectitudinea mesajului transmis de Traian Basescu cu privire la

28 Martie 2009

Parerea sociologilor: Geoana, Antonescu, Oprescu dar si Basescu sunt cei de care trebuie sa se teama Basescu

Alin Teodorescu, patron IMAS, fost deputat PSD: Basescu e cel mai important adversar al sau.

28 Martie 2009

Pitcovici, fostul sef din DGA: Puiu Popoviciu a vorbit cu Basescu. Presedintia: Traian Basescu nu s-a intalnit de cand este presedinte cu Popoviciu

Motivarea hotararii Curtii de Apel Bucuresti prin care s-a respins arestarea lotului Popoviciu scoate la iveala noi amanunte. Citeste si Ioana Basescu - proprietara si chiriasa in cartierul de lux al

21 Martie 2009

Candidata EBA: Am pretentia ca presa si intelectualii care plutesc deasupra partidelor sa nu aiba pretentia sa imi schimb numele. M-am nascut Basescu si o sa raman Basescu

Mezina presedintelui, Elena Basescu, a afirmat, joi, in cadrul unui interviu oferit jurnalistului Antena 1 Lucian Mandruta, ca ii place politica si nu va renunta oricat de contestata ar fi. Elena

15 Martie 2009

Elena Basescu: Elena Basescu considera ca articolul din AP este defaimator la adresa persoanei sale, a tatalui sau si lezeaza imaginea Romaniei

Mezina presedintelui, Elena Basescu, a trimis, sambata, agentiei Associated Press un drept la replica pe tema candidaturii sale la PE. Elena Basescu considera ca articolul este defaimator atat la

01 Noiembrie 2008

Basescu: Uneori reusesc sa fiu un adversar redutabil al lui Traian Basescu

Presedintele Traian Basescu a declarat, vineri, la RRA, intrebat cum comenteaza faptul ca nu pare a avea, pentru 2009, un adversar in lupta pentru Cotroceni, ca uneori chiar el reuseste sa fie un

17 Iulie 2008

Politicianul Elena Basescu nu-l prea asculta pe presedintele Basescu

Fiica presedintelui Romaniei, Elena Basescu, si europarlamentarul PD-L Monica Iacob Ridzi au lipit, ieri, pe casutele postale ale europarlamentarilor italieni, bucatele de hartie cu amprentele lor.