bon incasare avon

22 Octombrie 2018

ADEVĂRUL despre produsele AVON! Cine este noua șefă a companiei, ce strategie de produs folosește de fapt și cu ce parfumieri colaborează

Româncele iubesc parfumurile. Ele sunt din ce în ce mai interesate să cumpere produse care să li se potrivească și să fie la modă. În timp ce tinerele se apropie mai mult de comportamentul

22 Octombrie 2018

Adevărul despre produsele AVON! Cine este noua șefă a companiei, ce strategie de produs folosește de fapt și cu ce parfumieri colaborează

Româncele iubesc parfumurile. Ele sunt din ce în ce mai interesate să cumpere produse care să li se potrivească și să fie la modă. În timp ce tinerele se apropie mai mult de comportamentul

15 Septembrie 2017

Avon Cosmetics implementează serviciul de livrare click&collect Easypost

Clienţii Avon vor putea beneficia de livrarea comenzilor în regim click&collect către terminalele automate Easypost, începând cu luna noiembrie, potrivit news.ro.

19 Iulie 2017

Schimbări în managementul Avon

După 8 ani ca General Manager Avon Romania& Republica Moldova, Răzvan Dirațian a fost promovat și preia conducerea Avon Filipine, una dintre principalele piete Avon (top 5 la nivel global).

26 Martie 2017

Povestea celui mai tânăr lider din istoria Avon

Încă din timpul facultății, Angela Crețu a început să lucreze în vânzări, iar atunci când a câștigat prima sută de dolari, a simțit că “am atins vârful Everestului”.

17 Mai 2015

FBI anchetează o ofertă suspectă de preluare a companiei de cosmetice Avon

Biroul Federal de Investigaţii (FBI) anchetează o ofertă suspectă de preluare a companiei de cosmetice Avon Products Inc de către PTG Capital Partners, a declarat vineri un oficial al agenţiei,

24 Octombrie 2014

Vicepreședintele Avon: Doamnelor, nu este o luptă! Nu suntem superioare, ci diferite!

Este una dintre cele mai de succes femei din Europa și spune că singurele bariere de care s-a lovit în viața profesională au fost propriile rețineri. Lucrează de 16 ani în aceeași

18 Noiembrie 2013

EXCLUSIV: DISPAR REPREZENTANȚII AVON!

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

EXCLUSIV: DISPAR REPREZENTANȚII AVON!

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

Dispar reprezentanţii Avon?

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

Dispar reprezentanţii Avon?

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

EXCLUSIV: DISPAR REPREZENTANȚII AVON!

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

EXCLUSIV: DISPAR REPREZENTANȚII AVON!

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

EXCLUSIV: DISPAR REPREZENTANȚII AVON!

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

Dispar reprezentanţii Avon?

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

Dispar reprezentanţii Avon?

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

Dispar reprezentanţii Avon?

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

EXCLUSIV: DISPAR REPREZENTANȚII AVON!

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

Dispar reprezentanţii Avon?

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

EXCLUSIV: DISPAR REPREZENTANȚII AVON!

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

Dispar reprezentanţii Avon?

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

19 Noiembrie 2013

EXCLUSIV: DISPAR REPREZENTANȚII AVON!

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

EXCLUSIV: DISPAR REPREZENTANȚII AVON!

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

EXCLUSIV: DISPAR REPREZENTANȚII AVON!

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

EXCLUSIV: DISPAR REPREZENTANȚII AVON!

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

EXCLUSIV: DISPAR REPREZENTANȚII AVON!

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

Dispar reprezentanţii Avon?

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

EXCLUSIV: DISPAR REPREZENTANȚII AVON!

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

Dispar reprezentanţii Avon?

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

EXCLUSIV: DISPAR REPREZENTANȚII AVON!

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

Dispar reprezentanţii Avon?

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

EXCLUSIV: DISPAR REPREZENTANȚII AVON!

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

17 Noiembrie 2013

Dispar reprezentanţii Avon?

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

Dispar reprezentanţii Avon?

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

Dispar reprezentanţii Avon?

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

30 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

30 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

30 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

30 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

30 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

30 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

30 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

29 Octombrie 2013

SCHIMBARE de strategie: Avon vrea să aibă 5.000 de magazine online până la jumătatea lui 2014

La vremuri noi, strategii noi: compania nr. 1 pe piaţa locală de cosmetice lansează cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic. Practic, cei

29 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

29 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

29 Octombrie 2013

SCHIMBARE de strategie: Avon vrea să aibă 5.000 de magazine online până la jumătatea lui 2014

La vremuri noi, strategii noi: compania nr. 1 pe piaţa locală de cosmetice lansează cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic. Practic, cei

29 Octombrie 2013

SCHIMBARE de strategie: Avon vrea să aibă 5.000 de magazine online până la jumătatea lui 2014

La vremuri noi, strategii noi: compania nr. 1 pe piaţa locală de cosmetice lansează cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic. Practic,

29 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

29 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

29 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

29 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

29 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

29 Octombrie 2013

SCHIMBARE de strategie: Avon vrea să aibă 5.000 de magazine online până la jumătatea lui 2014

La vremuri noi, strategii noi: compania nr. 1 pe piaţa locală de cosmetice lansează cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic. Practic, cei

29 Octombrie 2013

SCHIMBARE de strategie: Avon vrea să aibă 5.000 de magazine online până la jumătatea lui 2014

La vremuri noi, strategii noi: compania nr. 1 pe piaţa locală de cosmetice lansează cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic. Practic, cei

30 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

30 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

29 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

29 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

29 Octombrie 2013

SCHIMBARE de strategie: Avon vrea să aibă 5.000 de magazine online până la jumătatea lui 2014

La vremuri noi, strategii noi: compania nr. 1 pe piaţa locală de cosmetice lansează cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic. Practic, cei

29 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

29 Octombrie 2013

SCHIMBARE de strategie: Avon vrea să aibă 5.000 de magazine online până la jumătatea lui 2014

La vremuri noi, strategii noi: compania nr. 1 pe piaţa locală de cosmetice lansează cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic. Practic, cei

29 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

30 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

06 Octombrie 2013

Ce idee le-a mai trecut prin cap celor de la Avon ca să-și crească vânzările

Nu austeritatea, ci îndrăzneala poate suci gâtul crizei! Asta pare să fie concluzia reprezentanţilor Avon - nr. 1 pe piaţa locală de cosmetice -, care, ca să le ia ochii clienţilor, au

22 Aprilie 2013

Şeful Avon: “Suntem un business 100% online”

Într-o perioadă în care previziunile referitoare la criză sunt încă prudente, Răzvan Diraţian, director general al Avon România & Moldova, crede că de acum încolo vom asista la o revenire

18 Aprilie 2013

Negoțul cu rujuri și parfumuri Avon le lasă pe mămici fără indemnizația de creștere a copilului

Pe perioada concediului maternal, în timp ce se încasează alocația de creștere a nou-născutului, este interzis realizarea altor venituri. Numai în Vaslui, au fost găsite 400 de femei care nu

17 Ianuarie 2013

Facturile Avon România pot fi plătite şi prin PayPoint

PayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail, anunţă semnarea unui parteneriat cu Avon România, liderul

17 Ianuarie 2013

Facturile Avon pot fi plătite prin PayPoint

PayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail, anunţă semnarea unui parteneriat cu Avon România, liderul pieţei de cosmetice

12 Decembrie 2012

Avon desfiinţează 1.500 de locuri de muncă şi pleacă din Coreea de Sud şi Vietnam

Avon Products va desfiinţa 1.500 de locuri de muncă la nivel mondial şi se va retrage din Coreea de Sud şi Vietnam, în cadrul unui plan de economisire a 400 de milioane de dolari

26 Octombrie 2009

O englezoaica a ajuns sa castige peste 270 de mii de euro anual de la Avon

O tanara englezoaica a ajuns sa castige peste 270 000 de euro pe an din comenzile la Avon. Debbie Davis are 29 de ani si lucreaza pentru aceasta companie de cosmetice de 5 ani. In aceasta perioada de

18 Noiembrie 2008

Avon, loc secund in UsageRate

Nivea deschide cu un indice de 38,03 si podiumul UsageRate, cel care evalueaza potentialul populatiei, in sensul utilizarii unui anumit brand. Aceasta este urmata de Avon (32,70), Colgate (29,25),

31 Iulie 2008

Veniturile Avon din Europa de Est au urcat cu 23%

Profitul net al Avon, cea mai mare companie de produse cosmetice cu vanzare directa la nivel mondial, a crescut cu 60% in primul semestru, la 420,3 milioane de dolari,

31 Iulie 2008

Profitul net al Avon, plus 60%

Profitul net al Avon, cea mai mare companie de produse cosmetice cu vanzare directa la nivel mondial, a crescut cu 60% in S1, la 420,3 mil. , in timp ce vanzarile au urcat cu 16%, la 5,18 mld. , ...

09 Iulie 2008

Avon a castigat 19 mil. euro din vanzarile directe de cosmetice

Avon Romania, cea mai mare companie de vanzari directe de cosmetice pe piata locala, a realizat anul trecut un profit de aproximativ 26,9 milioane de dolari (18,7 mil. euro),