brandrate

11 Martie 2009

Business Standard si Money Express prezinta valul II al studiului BrandRate - Piata bauturilor alcoolice

Cotidianul de afaceri Business Standard si revista saptamanala Money Express publica marti, 10 martie, in exclusivitate, rezultatele valului II ale studiului BrandRate pentru piata bauturilor

08 Martie 2009

Business Standard si Money Express prezinta valul II al studiului BrandRate Cosmetice si produse de ingrijire personala

Cotidianul de afaceri Business Standard si revista saptamanala Money Express publica marti, 24 februarie, in exclusivitate, rezultatele valului II ale studiului BrandRate pentru piata cosmeticelor si

08 Martie 2009

Business Standard si Money Express prezinta valul II al studiului BrandRate - Piata electronicelor

Cotidianul de afaceri Business Standard si revista saptamanala Money Express publica marti, 3 martie, in exclusivitate, rezultatele valului II ale studiului BrandRate pentru piata electronicelor,

07 Ianuarie 2009

Business Standard si Money Express prezinta BrandRate  Piata bauturilor racoritoare si companii energetice

Prigat, Santal si Fanta sunt marcile de bauturi racoritoare care isi impart podiumul in ceea ce priveste calitatea, potrivit celui mai recent studiu BrandRate publicat astazi, 6 ianuarie, in

07 Ianuarie 2009

Business Standard Åi Money Express prezintÄ BrandRate â PiaÅ£a bÄuturilor rÄcoritoare Åi companii energetice

Prigat, Santal Åi Fanta sunt mÄrcile de bÄuturi rÄcoritoare care îÅi împart podiumul în ceea ce priveste calitatea, potrivit celui

10 Decembrie 2008

Business Standard si Money Express prezinta BrandRate Piata bauturilor alcoolice

Cotidianul de afaceri Business Standard si revista saptamanala Money Express au publicat, in exclusivitate, rezultatele studiului BrandRate pentru piata bauturilor alcoolice, studiu realizat de

26 Noiembrie 2008

Business Standard si Money Express prezinta BrandRate Piata electronicelor

Cotidianul de afaceri Business Standard si revista saptamanala Money Express publica marti, 25 noiembrie, in exclusivitate, rezultatele studiului BrandRate pentru piata produselor electonice, studiu

19 Noiembrie 2008

Business Standard si Money Express prezinta BrandRate Piata produselor cosmetice si de igiena

Cotidianul de afaceri Business Standard si revista saptamanala Money Express au publicat rezultatele studiului BrandRate pentru piata produselor cosmetice si de igiena, studiu realizat de compania de

18 Noiembrie 2008

Business Standard si Money Express prezinta BrandRate - Piata produselor cosmetice si de igiena

Pentru a contura o imagine de ansamblu asupra domeniului, studiul BrandRate din aceasta saptamana face o analiza detaliata a indicelui de vizibilitate (visiblity rate) in raport cu nivelul educational

18 Noiembrie 2008

Business Standard si Money Express prezinta BrandRate Piata produselor cosmetice si de igiena.

Cotidianul de afaceri Business Standard si revista saptamanala Money Express vor publica maine, 18 noiembrie, in exclusivitate, rezultatele studiului BrandRate pentru piata produselor cosmetice si de

13 Noiembrie 2008

Business Standard prezinta BrandRate Centre Comerciale

Studiul BrandRate de saptamana aceasta, realizat de Reveal Marketing Research pentru Business Standard, analizeaza perceptia romanilor cu privire la centrele comerciale. Intra pe

25 Octombrie 2008

BrandRate, singurul studiu de piata continuu despre capitalul de imagine al marcilor

Divizia Business Media Realitatea-Catavencu, in colaborare cu Reveal Market Research si cu sustinerea Smart Corporation, au lansat studiul BrandRate (Barometrul Brandurilor), singurul studiu de piata

20 Octombrie 2008

Metodologie BrandRate

Pentru fiecare domeniu se ia in considerare un esantion reprezentativ la nivel national, constand in 1.000 de respondenti. BrandRate utilizeaza metodologia CATI. Printre avantajele acesteia se numara

20 Octombrie 2008

Cel mai mare indice BrandRate

Valoarea cea mai mare a unui indice din intreg clasamentul a fost obtinuta de Banca Comerciala Romana, in cadrul clasamentului de vizibilitate a marcii, pentru respondentii din regiunea Moldova