dorna apemin

01 August 2014

Din ce sunt făcute PET-urile cu apă Dorna

Coca-Cola HBC, cel mai mare jucător de pe piaţa locală a băuturilor nealcoolice, a introdus pe piață un nou tip de ambalaj pentru apa minerală naturală Dorna, realizat în proporție de până

18 Iunie 2014

Dorna, premiată pentru campania despre copiii prematuri

Coca-Cola România a câștigat Silver şi Bronze la Romanian Effie Awards 2014 pentru campania Coca-Cola de Live Tweets “Hai sa mancam împreuna” şi campania Dorna „Grijă pentru copii”,

08 Aprilie 2013

O nouă campanie de comunicare pentru Dorna| VIDEO

Sub sloganul „Natura eşti tu”, Sistemul Coca-Cola România dezvoltă pentru brandul Dorna o nouă campanie de comunicare, prin care invită consumatorii să-şi redescopere instinctele naturale.

31 Iulie 2008

Afaceri de 25 mil. euro pentru Apemin Tusnad in S1, crestere de 23,7%

Apemin Tusnad a inregistrat in primul semestru o cifra de afaceri de 24,5 milioane de lei, in crestere cu 23,7 % fata de aceeasi perioada a anului 2007, a

17 Iunie 2008

"deFructe", o noua bautura racoritoare de la "Apemin Tusnad"

O noua bautura racoritoare necarbogazoasa se lanseaza, sub denumirea "deFructe", in trei variante pe segmentul de piata still drinks, informeaza intr-un comunicat de presa "Apemin

16 Iunie 2008

Apemin Tusnad intra pe segmentul still drinks prin deFructe

Apemin Tusnad, companie cunoscuta pe piata romaneasca a apelor minerale prin brandurile „Tusnad”, „Izvorul Zanelor” si „Izvorul Ascuns”, se