editurii litera

30 Mai 2017

Bookfest 2017 - Cele mai populare și bine vândute cărți ale editurii Nemira

1. Povestea vieții tale, de Ted Chiang (colecția Nautilus SF): o carte de povestiri care a primit cele mai importante premii pentru literatura SF și o scriitură care combină fericit știința,

28 Mai 2017

Top 5 cele mai vândute cărți la Bookfest – Editura Litera

În topul preferințelor cititorilor se află romanul distins cu Premiul Man Booker 2016: “Io contra Statele Unite ale Americii” de Paul Beatty

15 Februarie 2017

Litera Educaţional dă startul campaniei Micul Librar

Joi, 16 februarie, începând cu ora 14, la librăria Diverta din cadrul magazinului Unirea, Editura Litera Educaţional vă invită să luaţi parte la un eveniment care aduce în prim plan copiii

21 Noiembrie 2016

Premiul Man Booker 2015, disponibil acum în colecţia de ficţiune a Editurii Litera

„Scurtă istorie a şapte crime”, de Marlon James, roman distins cu Premiul Man Booker 2015, o apariţie extrem de aşteptată în Colecţia Clasici Contemporani Litera, a fost lansat la Târgul

20 Februarie 2016

Ce reprezintă litera "i" folosită de Apple ca prefix la iPhone

Foarte mulţi utilizatori de iPhone nu ştiu de ce a ales Steve Jobs să folosească prefixul "i", deşi aceasta este, cel mai probabil, cea mai importantă literă din lume.

17 Noiembrie 2015

Editura Litera are reduceri de până la 75%, la târgul de carte

Editura Litera își așteaptă cititorii cu o ofertă editorială bogată și reduceri de preț, la standul său din Pavilionul Central al Romexpo, în cadrul Târgului Internaţional Gaudeamus –

20 Iulie 2015

Se caută scriitori talentaţi pentru concursul de debut al Editurii Cartea Românească

Editura Cartea Românească organizează Concursul anual de debut, ediţia 2015, care cuprinde secţiunile „Poezie” şi „Proză”. Acesta se va desfăşura în perioada 15 septembrie - 15

26 Mai 2015

BILANȚ LA BOOKFEST. “Primul pas”, casa președintelui Klaus Iohannis, cel mai cautat titlu al editurii Curtea Veche

“Primul pas” prezinta detalii din culisele campaniei electorale si din primele zile ale mandatului prezidential. Primul tiraj a aparut in 20.000 de exemplare

08 Aprilie 2015

Scandalul plagiatului » Directorul editurii: șef de promoție, prieten cu Copos și fost secretar de stat în Guvernul Năstase

Copos a căpătat 150 de zile de libertate pentru 5 cărți. O lună de fiecare carte. Mai degrabă cărțulii, pentru că titlul care a stîrnit scandalul de azi are "în jur de 200 de

16 Martie 2015

Despre literatura SF şi viitorul Editurii Nemira, cu Ana Nicolau la Adevărul Live, marţi de la ora 11.00

Ana Nicolau este director general al Editurii Nemira şi coordonator al colecţiei Nautilus, cea mai importantă colecţie de literatură SF din România, al cărei prim titlu a apărut pe piaţă în

14 Ianuarie 2015

Doliu in lumea literara: A murit publicistul Valentin Nicolau, fondatorul editurii Nemira

La 13 ianuarie 2015, dramaturgul și publicistul Valentin Nicolau a decedat în urma unui stop cardio-respirator.

02 Ianuarie 2015

Marin Vidraşcu, directorul Editurii Litera: „Piaţa de carte este într-o stabilizare. 2015 va fi un an mai bun“

Marin Vidraşcu, directorul executiv al editurii Litera, a declarat într-un interviu acordat Mediafax că piaţa de carte din România este "una mică şi foarte dificilă" şi, în prezent, este

01 Ianuarie 2015

Marin Vidraşcu, directorul Editurii Litera: „Piaţa de carte este într-o stabilizare. 2015 va fi un an mai bun“

Marin Vidraşcu, directorul executiv al editurii Litera, a declarat într-un interviu acordat Mediafax că piaţa de carte din România este "una mică şi foarte dificilă" şi, în prezent, este

21 Decembrie 2014

Marin Vidraşcu, directorul Editurii Litera: „Piaţa de carte este într-o stabilizare. 2015 va fi un an mai bun“

Marin Vidraşcu, directorul executiv al editurii Litera, a declarat într-un interviu acordat Mediafax că piaţa de carte din România este "una mică şi foarte dificilă" şi, în prezent, este

18 Aprilie 2014

Mesajul Editurii RAO la moartea marelui scriitor GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ

„Când mă gândesc la moarte, singurul lucru de care-mi pare rău e că s-ar putea să nu mor din dragoste”, Gabriel Garcia Marquez

03 Martie 2014

Tribunalul Bucureşti a admis cererea de intrare în insolvență a Editurii Evenimentul şi Capital

Tribunalul Bucureşti a admis cererea Editurii Evenimentul şi Capital SRL, care editează cotidianul Evenimentul zilei şi săptămânalul Capital, de a intra în insolvenţă şi a deschis

07 Februarie 2014

Iren Arsene, Directorul Editurii "Curtea Veche": "Cărţile copilăriei" este un proiect cu o miză uriaşă

De ce proiectul "Cărţile copilăriei" va avea şanse mai mari de izbândă în colaborare cu "Evenimentul zilei".

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

20 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

25 Noiembrie 2013

Cele mai vândute cărți LITERA de la Gaudeamus 2013

În perioada 20 – 24 noiembrie 2013 Litera și-a întâmpinat cititorii cu cele mai captivante noutăți editoriale, evenimente interesante și reduceri spectaculoase. Cu o

25 Noiembrie 2013

Cele mai vândute cărți LITERA de la Gaudeamus 2013

În perioada 20 – 24 noiembrie 2013 Litera și-a întâmpinat cititorii cu cele mai captivante noutăți editoriale, evenimente interesante și reduceri spectaculoase. Cu o

25 Noiembrie 2013

Cele mai vândute cărți LITERA de la Gaudeamus 2013

În perioada 20 – 24 noiembrie 2013 Litera și-a întâmpinat cititorii cu cele mai captivante noutăți editoriale, evenimente interesante și reduceri spectaculoase. Cu o

25 Noiembrie 2013

Cele mai vândute cărți LITERA de la Gaudeamus 2013

În perioada 20 – 24 noiembrie 2013 Litera și-a întâmpinat cititorii cu cele mai captivante noutăți editoriale, evenimente interesante și reduceri spectaculoase. Cu o

01 Iulie 2013

Știința a decis. Bărbații care poartă tricouri albe cu litera ”T”, sunt mai atrăgători

Cercetătorii de la Universitatea Nottingham din Marea Britanie au dovedit că femeile sunt mai atrase de bărbații care poartă trocouri albe inscripționate cu litera ”T”.

01 Decembrie 2012

Eveniment dedicat celor mici, la standul Editurii Adevărul

Sâmbătă, de la ora 11.00, standul Editurii Adevărul din cadrul târgului de Carte Gaudeamus s-a umplut de copii. Atelierul „Un altfel de after-school” a adunat mai bine de 100 de copii pentru

23 Noiembrie 2012

„Credite cu dobândă mică", azi, la Gaudeamus, la standul Editurii Brumar

Scenaristul şi regizorul Paul Ţanicui (Paul Tannacui) va lansa astăzi, la Târgul de Carte Gaudeamus , volumul "Trăind pe credit", la Editura Brumar. Lansarea va fi, de la orele 17.00, la

22 Noiembrie 2012

Editura Litera sărbătoreşte Vinerea Neagra a preţurilor

Editura Litera pregăteşte, special, pentru pasionaţii de carte, Black Friday, cu preţuri mici şi titluri bune: 40% discount la orice carte achiziţionată de pe www.litera.ro. Mai mult, pentru

19 Noiembrie 2012

Istoria, tema-vedetă a Editurii Adevărul, la Târgul Gaudeamus

INVITAŢIE Editura Adevărul lansează la Târgul Gaudeamus 2012 cărţi care vorbesc despre momente-cheie din istoria României şi a umanităţii.

15 Octombrie 2012

Editura Litera deţine licenţele Disney English, Marvel şi Warner - Tom & Jerry

Începând cu anul 2012, editura Litera este singura editură din România care deţine licenţele Disney English, Warner: Tom & Jerry şi Marvel, potrivit unui comunicat de presă

18 Decembrie 2008

Cel mai scurt nume de localitate are o litera

Doua sate din Franta, respectiv Norvegia, au cel mai scurt nume de localitate din lume: Satul francez se numeste pur si simplu Y, cuvant care inseamna in limba franceza, printre altele, si acolo.

17 Decembrie 2008

Luana Ibacka dezvolta evenimentele editurii Domus Magazin

Luana Ibacka, redactor-sef al revistei Caminul, editata de Domus Magazin, va prelua de la 1 ianuarie functia de New Business Manager al companiei, potrivit unui comunicat de presa.

25 Noiembrie 2008

Vanzarile de carte ale editurii All au crescut cu 15% fata de vanzarile de la Gaudeamus 2007

In cifre, Targul International de Carte Gaudeamus 2008, desfasurat intre 19 si 23 noiembrie, la Romexpo, a insemnat pentru Editura ALL incasari din vanzarile de carte de aproximativ 150.000 de lei.