La doar un an de la lansare, URSUS Cooler a reușit să se poziționeze pe piața mixurilor de bere ca un jucător important, care inspiră încredere consumatorilor, îmbinând calitatea berii URSUS
La Gala Effie Awards 2013, Bogdan Naumovici și Laurențiu Semeniuc s-au urcat de două ori pe scenă, pentru a ridica trofeele de aur în două categorii râvnite de toată industria.
Aseară, la Opera Română, a avut loc a zecea ediţie a premiilor Effie. La categoria Media Innovation, Gold Effie a fost luat de campania Secundă-Viaţă pentru Fundaţia Mihai Neşu, realizată de
Jim Taylor, Head of Integrated Activity Planning Capability Global SABMiller şi președintele juriului Romanian EFFIE Awards 2013, va susţine un seminar pentru toate agenţiile participante anul
Competiția Romanian EFFIE Awards a atras un număr record de înscrieri, respectiv 115 lucrări.
Agentia CohnandJansen JWT a castigat un Gold Effie cu Aqua Carpatica, pentru campania “Vote for purity”.
Agențiile 23 Communication Ideas, Arsenoaiei & Mătăşel, CAP, Cohn & Jansen JWT, DraftFCB, G2 România, GMP Advertising, GMP PR, Graffiti BBDO, Leo Burnett & Target, McCann
În vara lui 2012, Gazeta Sporturilor a avut iniţiativa de a-l sprijini pe fostul fotbalist Mihai Neşu la strîngerea banilor pentru fundaţia ce îi poartă numele şi care are scop ajutarea
Comitetul de organizare al Effie 2009 a ales castigatorul concursului pentru crearea vizualului campaniei de comunicare pentru editia de anul acesta. Echipa formata din Andreea Dragomir,
Juriul celei de-a sasea editii a festivalului Effie Romania va fi prezidat de Mihail Vartosu, Consultant in management, marketing si comunicare si Ex-Director Executiv Regional al Grey Worlwide
Comitetul de organizare al Effie 2009 vine in intampinarea nevoilor participantilor in competitie si face reduceri de costuri la inscrieri. Prima facilitate vizeaza agentiile care nu au participat la
Incepand de pe 10 martie si pana la data de 11 mai 2009 se desfasoara perioada de inscrieri pentru cea de-a sasea editie a festivalului Effie. Documentele de participare, precum si informatii
Alegerile au avut loc in plenul Adunarii generale comune IAA Romania UAPR reunite la IAA House in data de 26 noiembrie 2008 iar membrii celor doua asociatii si-au desemnat reprezentantii prin vot
Agentia de publicitate TBWA a castigat una dintre cele doua medalii de aur de la Euro Effie Awards, pentru campania Nissan Qashqai, creata de birourile TBWA din Londra si Paris, impreuna cu TBWAG1,
Agentia Leo Burnett a castigat un Bronz Effie in cadrul Euro-Effie Awards, competitie europeana ce recompenseaza eficienta campaniilor de publicitate implementate la nivel regional, fiind singura
Pentru al doilea an consecutiv, Leo Burnett este singura agentie de publicitate din Romania care castiga un premiu la Euro-Effie Awards, cea mai prestigioasa competitie europeana ce recompenseaza
Agentia de publicitate Leo Burnett este din nou finalista la Euro Effie Awards, cea mai prestigioasa competitie europeana ce recompenseaza eficienta campaniilor de publicitate implementate la nivel
Leo Burnett a reusit inca o data sa confirme ca este agentia cu cea mai buna creatie si strategie din Romania, fiind din nou finalista la Euro-Effie Awards, cea mai prestigioasa competitie europeana
Effie 2008 a fost prilej de bucurie pentru echipa Odyssey, premiata pentru doua dintre cele trei campanii inscrise in competitie: un Bronze pentru Fundatia Dinu Patriciu si un Silver pentru campania
Ocupantele locurilor doi si trei la Effie cer retragerea celor doua premii primite de GMP pentru campaniile pentru Timisoreana.
AdBreak invita publicitarii sa ia miercuri la puricat editia din acest an a festivalului de eficienta in publicitate.