H&M conduce în topul celor mai frecventate magazine de brand, la nivel național, dar și în capitală, potrivit unui studiu realizat de GfK. Celelalte magazine de profil care conduc în topul
Brandul de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii Kenvelo, prezent pe piața din România din anul 2000, devine începând cu toamna acestui an, KVL, sub o nouă identitate vizuală și
Brioche Dorée, lanţul franţuzesc adus în România de Philippe Besadoux, CEO-ul grupului Kenvelo în România, şi Stephane Lahaye, CEO al grupului financiar Lea Finance, deschide ce-a dea treia
Businessul grupului Kenvelo, care deţine cea de-a doua mare reţea de magazine de fashion din ţară, după Inditex, ar trebui să genereze afaceri de circa 35 de mil. euro la sfârşitul lui 2014,
Businessul grupului Kenvelo, care deţine cea de-a doua mare reţea de magazine de fashion din ţară, după Inditex, ar trebui să genereze afaceri de circa 35 de mil. euro la sfârşitul lui 2014,
Grupul de fashion Kenvelo vrea să deschidă un e-shop anul viitor, dar are în plan şi extinderea reţelei de magazine cu circa 20 de unităţi, a declarat Philippe Besadoux, directorul general
Grupul de fashion Kenvelo vrea să deschidă un e-shop anul viitor, dar are în plan şi extinderea reţelei de magazine cu circa 20 de unităţi, a declarat Philippe Besadoux, directorul general
Grupul de fashion Kenvelo vrea să deschidă un e-shop anul viitor, dar are în plan şi extinderea reţelei de magazine cu circa 20 de unităţi, a declarat Philippe Besadoux, directorul general
Grupul de fashion Kenvelo vrea să deschidă un e-shop anul viitor, dar are în plan şi extinderea reţelei de magazine cu circa 20 de unităţi, a declarat Philippe Besadoux, directorul general
Grupul de fashion Kenvelo vrea să deschidă un e-shop anul viitor, dar are în plan şi extinderea reţelei de magazine cu circa 20 de unităţi, a declarat Philippe Besadoux, directorul general
Grupul de fashion Kenvelo vrea să deschidă un e-shop anul viitor, dar are în plan şi extinderea reţelei de magazine cu circa 20 de unităţi, a declarat Philippe Besadoux, directorul general
Grupul de fashion Kenvelo vrea să deschidă un e-shop anul viitor, dar are în plan şi extinderea reţelei de magazine cu circa 20 de unităţi, a declarat Philippe Besadoux, directorul general
Grupul de fashion Kenvelo vrea să deschidă un e-shop anul viitor, dar are în plan şi extinderea reţelei de magazine cu circa 20 de unităţi, a declarat Philippe Besadoux, directorul general
Grupul de fashion Kenvelo vrea să deschidă un e-shop anul viitor, dar are în plan şi extinderea reţelei de magazine cu circa 20 de unităţi, a declarat Philippe Besadoux, directorul general
Grupul de fashion Kenvelo vrea să deschidă un e-shop anul viitor, dar are în plan şi extinderea reţelei de magazine cu circa 20 de unităţi, a declarat Philippe Besadoux, directorul general
Grupul de fashion Kenvelo vrea să deschidă un e-shop anul viitor, dar are în plan şi extinderea reţelei de magazine cu circa 20 de unităţi, a declarat Philippe Besadoux, directorul general
Grupul de fashion Kenvelo vrea să deschidă un e-shop anul viitor, dar are în plan şi extinderea reţelei de magazine cu circa 20 de unităţi, a declarat Philippe Besadoux, directorul general
Grupul de fashion Kenvelo vrea să deschidă un e-shop anul viitor, dar are în plan şi extinderea reţelei de magazine cu circa 20 de unităţi, a declarat Philippe Besadoux, directorul general
Grupul de fashion Kenvelo vrea să deschidă un e-shop anul viitor, dar are în plan şi extinderea reţelei de magazine cu circa 20 de unităţi, a declarat Philippe Besadoux, directorul general
Grupul de fashion Kenvelo vrea să deschidă un e-shop anul viitor, dar are în plan şi extinderea reţelei de magazine cu circa 20 de unităţi, a declarat Philippe Besadoux, directorul general
Grupul de fashion Kenvelo vrea să deschidă un e-shop anul viitor, dar are în plan şi extinderea reţelei de magazine cu circa 20 de unităţi, a declarat Philippe Besadoux, directorul general
Grupul de fashion Kenvelo vrea să deschidă un e-shop anul viitor, dar are în plan şi extinderea reţelei de magazine cu circa 20 de unităţi, a declarat Philippe Besadoux, directorul general
Grupul de fashion Kenvelo vrea să deschidă un e-shop anul viitor, dar are în plan şi extinderea reţelei de magazine cu circa 20 de unităţi, a declarat Philippe Besadoux, directorul general
Grupul de fashion Kenvelo vrea să deschidă un e-shop anul viitor, dar are în plan şi extinderea reţelei de magazine cu circa 20 de unităţi, a declarat Philippe Besadoux, directorul general
Grupul de fashion Kenvelo vrea să deschidă un e-shop anul viitor, dar are în plan şi extinderea reţelei de magazine cu circa 20 de unităţi, a declarat Philippe Besadoux, directorul general
Grupul de fashion Kenvelo vrea să deschidă un e-shop anul viitor, dar are în plan şi extinderea reţelei de magazine cu circa 20 de unităţi, a declarat Philippe Besadoux, directorul general
Grupul de fashion Kenvelo vrea să deschidă un e-shop anul viitor, dar are în plan şi extinderea reţelei de magazine cu circa 20 de unităţi, a declarat Philippe Besadoux, directorul general
Grupul de fashion Kenvelo vrea să deschidă un e-shop anul viitor, dar are în plan şi extinderea reţelei de magazine cu circa 20 de unităţi, a declarat Philippe Besadoux, directorul general
Oferta de branduri de modă a grupului Kenvelo ar trebui să genereze afaceri de circa 34 de milioane de euro la sfârşitul lui 2014, conform calculelor CEO-ului Philippe Besadoux. Planul şefului
Oferta de branduri de modă a grupului Kenvelo ar trebui să genereze afaceri de circa 34 de milioane de euro la sfârşitul lui 2014, conform calculelor CEO-ului Philippe Besadoux. Planul şefului
Oferta de branduri de modă a grupului Kenvelo ar trebui să genereze afaceri de circa 34 de milioane de euro la sfârşitul lui 2014, conform calculelor CEO-ului Philippe Besadoux. Planul şefului
Oferta de branduri de modă a grupului Kenvelo ar trebui să genereze afaceri de circa 34 de milioane de euro la sfârşitul lui 2014, conform calculelor CEO-ului Philippe Besadoux. Planul şefului
Oferta de branduri de modă a grupului Kenvelo ar trebui să genereze afaceri de circa 34 de milioane de euro la sfârşitul lui 2014, conform calculelor CEO-ului Philippe Besadoux. Planul şefului
Oferta de branduri de modă a grupului Kenvelo ar trebui să genereze afaceri de circa 34 de milioane de euro la sfârşitul lui 2014, conform calculelor CEO-ului Philippe Besadoux. Planul şefului
Oferta de branduri de modă a grupului Kenvelo ar trebui să genereze afaceri de circa 34 de milioane de euro la sfârşitul lui 2014, conform calculelor CEO-ului Philippe Besadoux. Planul şefului
Oferta de branduri de modă a grupului Kenvelo ar trebui să genereze afaceri de circa 34 de milioane de euro la sfârşitul lui 2014, conform calculelor CEO-ului Philippe Besadoux. Planul şefului
Oferta de branduri de modă a grupului Kenvelo ar trebui să genereze afaceri de circa 34 de milioane de euro la sfârşitul lui 2014, conform calculelor CEO-ului Philippe Besadoux. Planul şefului
Kenvelo, cea de-a doua mare reţea de magazine de modă din ţară, după Inditex, a deschis, în ultimul an, 10 magazine cu brandul TimeOut, în care s-a investit un milion de euro. Oferta de modă
Kenvelo, cea de-a doua mare reţea de magazine de modă din ţară, după Inditex, a deschis, în ultimul an, 10 magazine cu brandul TimeOut, în care s-a investit un milion de euro. Oferta de modă
Kenvelo, cea de-a doua mare reţea de magazine de modă din ţară, după Inditex, a deschis, în ultimul an, 10 magazine cu brandul TimeOut, în care s-a investit un milion de euro. Oferta de modă
Kenvelo, cea de-a doua mare reţea de magazine de modă din ţară, după Inditex, a deschis, în ultimul an, 10 magazine cu brandul TimeOut, în care s-a investit un milion de euro. Oferta de modă
Kenvelo, cea de-a doua mare reţea de magazine de modă din ţară, după Inditex, a deschis, în ultimul an, 10 magazine cu brandul TimeOut, în care s-a investit un milion de euro. Oferta de modă
Kenvelo, cea de-a doua mare reţea de magazine de modă din ţară, după Inditex, a deschis, în ultimul an, 10 magazine cu brandul TimeOut, în care s-a investit un milion de euro. Oferta de modă
Kenvelo, cea de-a doua mare reţea de magazine de modă din ţară, după Inditex, a deschis, în ultimul an, 10 magazine cu brandul TimeOut, în care s-a investit un milion de euro. Oferta de modă
Kenvelo, cea de-a doua mare reţea de magazine de modă din ţară, după Inditex, a deschis, în ultimul an, 10 magazine cu brandul TimeOut, în care s-a investit un milion de euro. Oferta de modă
Kenvelo, cea de-a doua mare reţea de magazine de modă din ţară, după Inditex, a deschis, în ultimul an, 10 magazine cu brandul TimeOut, în care s-a investit un milion de euro. Oferta de modă
Kenvelo, cea de-a doua mare reţea de magazine de modă din ţară, după Inditex, a deschis, în ultimul an, 10 magazine cu brandul TimeOut, în care s-a investit un milion de euro. Oferta de modă
Kenvelo, cea de-a doua mare reţea de magazine de modă din ţară, după Inditex, a deschis, în ultimul an, 10 magazine cu brandul TimeOut, în care s-a investit un milion de euro. Oferta de modă
Kenvelo, cea de-a doua mare reţea de magazine de modă din ţară, după Inditex, a deschis, în ultimul an, 10 magazine cu brandul TimeOut, în care s-a investit un milion de euro. Oferta de modă
Kenvelo, cea de-a doua mare reţea de magazine de modă din ţară, după Inditex, a deschis, în ultimul an, 10 magazine cu brandul TimeOut, în care s-a investit un milion de euro. Oferta de modă
Kenvelo, cea de-a doua mare reţea de magazine de modă din ţară, după Inditex, a deschis, în ultimul an, 10 magazine cu brandul TimeOut, în care s-a investit un milion de euro. Oferta de modă
Kenvelo, cea de-a doua mare reţea de magazine de modă din ţară, după Inditex, a deschis, în ultimul an, 10 magazine cu brandul TimeOut, în care s-a investit un milion de euro. Oferta de modă
Kenvelo, cea de-a doua mare reţea de magazine de modă din ţară, după Inditex, a deschis, în ultimul an, 10 magazine cu brandul TimeOut, în care s-a investit un milion de euro. Oferta de modă
Kenvelo, cea de-a doua mare reţea de magazine de modă din ţară, după Inditex, a deschis, în ultimul an, 10 magazine cu brandul TimeOut, în care s-a investit un milion de euro. Oferta de modă
Kenvelo, cea de-a doua mare reţea de magazine de modă din ţară, după Inditex, a deschis, în ultimul an, 10 magazine cu brandul TimeOut, în care s-a investit un milion de euro. Oferta de modă
Kenvelo, cea de-a doua mare reţea de magazine de modă din ţară, după Inditex, a deschis, în ultimul an, 10 magazine cu brandul TimeOut, în care s-a investit un milion de euro. Oferta de modă
Kenvelo, cea de-a doua mare reţea de magazine de modă din ţară, după Inditex, a deschis, în ultimul an, 10 magazine cu brandul TimeOut, în care s-a investit un milion de euro. Oferta de modă
Kenvelo, cea de-a doua mare reţea de magazine de modă din ţară, după Inditex, a deschis, în ultimul an, 10 magazine cu brandul TimeOut, în care s-a investit un milion de euro. Oferta de modă
Kenvelo, cea de-a doua mare reţea de magazine de modă din ţară, după Inditex, a deschis, în ultimul an, 10 magazine cu brandul TimeOut, în care s-a investit un milion de euro. Oferta de modă
Kenvelo, cea de-a doua mare reţea de magazine de modă din ţară, după Inditex, a deschis, în ultimul an, 10 magazine cu brandul TimeOut, în care s-a investit un milion de euro. Oferta de modă
Kenvelo, cea de-a doua mare reţea de magazine de modă din ţară, după Inditex, a deschis, în ultimul an, 10 magazine cu brandul TimeOut, în care s-a investit un milion de euro. Oferta de modă
Oferta de modă de acum a grupului Kenvelo – Lee Cooper (17 magazine), Tom Tailor (6), Kenvelo (48) şi, mai nou, brandul american TimeOut (2) – ar trebui să genereze afaceri de 30 de milioane de
Oferta de modă de acum a grupului Kenvelo – Lee Cooper (17 magazine), Tom Tailor (6), Kenvelo (48) şi, mai nou, brandul american TimeOut (2) – ar trebui să genereze afaceri de 30 de milioane de
Noua colectie Kenvelo ne aduce aminte de tricotajele bunicii intr-o maniera moderna, avand in vedere faptul ca noua colectie detine o gama variata de articole tricotate. Colectia propusa este