litera international

20 Iulie 2018

10 cărţi Litera de luat în vacanţă

Printre recomandările Editurii Litera de cărţi pentru luat în vacanţă se numără: "Femeia de la fereastră", de A.J. Finn, "Dragostea unei femei cumsecade", de Alice Munro, "Drumul spre casă"

05 Iulie 2018

DECIZIA FINALĂ care va modifica toate BULETINELE ȘI PAȘAPOARTELE. Este vorba doar de o LITERĂ

Orașul Cîmpulung va fi scris Câmpulung în schimb în unele cazuri se va păstra grafia veche precum Sînmartin.

06 Iunie 2018

Premiul Goncourt semnat Éric Vuillard - în top ficțiune Litera la Bookfest 2018

Top 5 preferințe cititori Litera la Bookfest 2018

29 Mai 2018

1 iunie este Happy Day la Litera mică, Bookfest 2018

De 1 iunie, Litera mică pregătește suprize și evenimente pentru cei mai mici dintre cititori

28 Mai 2017

Top 5 cele mai vândute cărți la Bookfest – Editura Litera

În topul preferințelor cititorilor se află romanul distins cu Premiul Man Booker 2016: “Io contra Statele Unite ale Americii” de Paul Beatty

15 Februarie 2017

Litera Educaţional dă startul campaniei Micul Librar

Joi, 16 februarie, începând cu ora 14, la librăria Diverta din cadrul magazinului Unirea, Editura Litera Educaţional vă invită să luaţi parte la un eveniment care aduce în prim plan copiii

21 Noiembrie 2016

Premiul Man Booker 2015, disponibil acum în colecţia de ficţiune a Editurii Litera

„Scurtă istorie a şapte crime”, de Marlon James, roman distins cu Premiul Man Booker 2015, o apariţie extrem de aşteptată în Colecţia Clasici Contemporani Litera, a fost lansat la Târgul

20 Februarie 2016

Ce reprezintă litera "i" folosită de Apple ca prefix la iPhone

Foarte mulţi utilizatori de iPhone nu ştiu de ce a ales Steve Jobs să folosească prefixul "i", deşi aceasta este, cel mai probabil, cea mai importantă literă din lume.

17 Noiembrie 2015

Editura Litera are reduceri de până la 75%, la târgul de carte

Editura Litera își așteaptă cititorii cu o ofertă editorială bogată și reduceri de preț, la standul său din Pavilionul Central al Romexpo, în cadrul Târgului Internaţional Gaudeamus –

02 Ianuarie 2015

Marin Vidraşcu, directorul Editurii Litera: „Piaţa de carte este într-o stabilizare. 2015 va fi un an mai bun“

Marin Vidraşcu, directorul executiv al editurii Litera, a declarat într-un interviu acordat Mediafax că piaţa de carte din România este "una mică şi foarte dificilă" şi, în prezent, este

01 Ianuarie 2015

Marin Vidraşcu, directorul Editurii Litera: „Piaţa de carte este într-o stabilizare. 2015 va fi un an mai bun“

Marin Vidraşcu, directorul executiv al editurii Litera, a declarat într-un interviu acordat Mediafax că piaţa de carte din România este "una mică şi foarte dificilă" şi, în prezent, este

21 Decembrie 2014

Marin Vidraşcu, directorul Editurii Litera: „Piaţa de carte este într-o stabilizare. 2015 va fi un an mai bun“

Marin Vidraşcu, directorul executiv al editurii Litera, a declarat într-un interviu acordat Mediafax că piaţa de carte din România este "una mică şi foarte dificilă" şi, în prezent, este

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

20 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

18 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

18 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

18 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

18 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

18 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

18 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

18 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

18 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

17 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

17 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

17 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

17 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

17 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

17 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

17 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

17 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

17 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

17 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

17 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

17 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

17 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

18 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

18 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

17 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

17 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

17 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

17 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

17 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

17 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

17 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

17 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

18 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

16 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

16 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

16 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

17 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

17 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

25 Noiembrie 2013

Cele mai vândute cărți LITERA de la Gaudeamus 2013

În perioada 20 – 24 noiembrie 2013 Litera și-a întâmpinat cititorii cu cele mai captivante noutăți editoriale, evenimente interesante și reduceri spectaculoase. Cu o

25 Noiembrie 2013

Cele mai vândute cărți LITERA de la Gaudeamus 2013

În perioada 20 – 24 noiembrie 2013 Litera și-a întâmpinat cititorii cu cele mai captivante noutăți editoriale, evenimente interesante și reduceri spectaculoase. Cu o

25 Noiembrie 2013

Cele mai vândute cărți LITERA de la Gaudeamus 2013

În perioada 20 – 24 noiembrie 2013 Litera și-a întâmpinat cititorii cu cele mai captivante noutăți editoriale, evenimente interesante și reduceri spectaculoase. Cu o

25 Noiembrie 2013

Cele mai vândute cărți LITERA de la Gaudeamus 2013

În perioada 20 – 24 noiembrie 2013 Litera și-a întâmpinat cititorii cu cele mai captivante noutăți editoriale, evenimente interesante și reduceri spectaculoase. Cu o

01 Iulie 2013

Știința a decis. Bărbații care poartă tricouri albe cu litera ”T”, sunt mai atrăgători

Cercetătorii de la Universitatea Nottingham din Marea Britanie au dovedit că femeile sunt mai atrase de bărbații care poartă trocouri albe inscripționate cu litera ”T”.

26 Februarie 2013

Rebranding: International Herald Tribune devine International New York Times

Cotidianul american New York Times a anunţat luni că va schimba denumirea ediţiei sale internaţionale cu sediul la Paris, International Herald Tribune, împrumutându-i propria marcă, în

22 Noiembrie 2012

Editura Litera sărbătoreşte Vinerea Neagra a preţurilor

Editura Litera pregăteşte, special, pentru pasionaţii de carte, Black Friday, cu preţuri mici şi titluri bune: 40% discount la orice carte achiziţionată de pe www.litera.ro. Mai mult, pentru

15 Octombrie 2012

Editura Litera deţine licenţele Disney English, Marvel şi Warner - Tom & Jerry

Începând cu anul 2012, editura Litera este singura editură din România care deţine licenţele Disney English, Warner: Tom & Jerry şi Marvel, potrivit unui comunicat de presă

18 Decembrie 2008

Cel mai scurt nume de localitate are o litera

Doua sate din Franta, respectiv Norvegia, au cel mai scurt nume de localitate din lume: Satul francez se numeste pur si simplu Y, cuvant care inseamna in limba franceza, printre altele, si acolo.