localizarea firmei avon

07 August 2018

Militarii americani din zonele de operaţiuni nu mai au voie să folosească aplicaţii ce indică localizarea

Militarii americani desfăşuraţi în zonele de operaţiuni nu mai au voie să folosească aplicaţii ce indică localizarea, arată o dispoziţie a Pentagonului.

15 Septembrie 2017

Avon Cosmetics implementează serviciul de livrare click&collect Easypost

Clienţii Avon vor putea beneficia de livrarea comenzilor în regim click&collect către terminalele automate Easypost, începând cu luna noiembrie, potrivit news.ro.

19 Iulie 2017

Schimbări în managementul Avon

După 8 ani ca General Manager Avon Romania& Republica Moldova, Răzvan Dirațian a fost promovat și preia conducerea Avon Filipine, una dintre principalele piete Avon (top 5 la nivel global).

26 Martie 2017

Povestea celui mai tânăr lider din istoria Avon

Încă din timpul facultății, Angela Crețu a început să lucreze în vânzări, iar atunci când a câștigat prima sută de dolari, a simțit că “am atins vârful Everestului”.

17 Mai 2015

FBI anchetează o ofertă suspectă de preluare a companiei de cosmetice Avon

Biroul Federal de Investigaţii (FBI) anchetează o ofertă suspectă de preluare a companiei de cosmetice Avon Products Inc de către PTG Capital Partners, a declarat vineri un oficial al agenţiei,

27 Iunie 2014

Telefoanele ar putea fi utile pentru localizarea răspândirii bacteriilor

Telefoanele mobile inteligente reflectă lumea microbiană a posesorilor lor, afirmă oameni de ştiinţă din Statele Unite.

11 Martie 2014

China a mobilizat zece sateliţi pentru localizarea avionului dispărut

China a mobilizat zece dintre sateliţii săi în încercarea de a localiza avionul de tip Boeing aparţinând companiei Malaysia Airlines, care a dispărut de pe radar în urmă cu patru zile,

11 Martie 2014

China a mobilizat zece sateliţi pentru localizarea Boeingului aparţinând Malaysia Airlines

China a mobilizat zece dintre sateliţii săi în speranţa localizării avionului de tip Boeing aparţinând companiei Malaysia Airlines, care a dispărut de pe radar în urmă cu patru zile, a

10 Februarie 2014

EXCLUSIV Acuzaţii grave la Bruxelles: Localizarea apelurilor la 112, o problemă în toată Europa

Accidentul aviatic din Apuseni a redeschis cutia Pandorei la Bruxelles, unde EENA 112 acuză Comisia Europeană de obstrucţionare a posibilităţilor de salvare, prin incapacitatea de a obliga

10 Februarie 2014

Frica de interceptări a politicienilor nu permite localizarea apelurilor primite la 112

ANCOM trebuia să le impună firmelor de telefonie mobilă identifi carea locului de unde se face un apel la 112. Regula ar fi permis echipelor de salvare să ajungă în două ore la

03 Februarie 2014

Basescu apara STS: Este o minciună ca STS trebuia sa indice localizarea exacta a avionului din Apuseni

"În aceste zile s-a instalat public, prin persistenţa unor minciuni, ideea că STS trebuia să facă localizarea exactă a locului accidentului. Este o minciună. STS nu are echipamente

03 Februarie 2014

Basescu apara STS: Este o minciună ca STS trebuia sa indice localizarea exacta a avionului din Apuseni

"În aceste zile s-a instalat public, prin persistenţa unor minciuni, ideea că STS trebuia să facă localizarea exactă a locului accidentului. Este o minciună. STS nu are echipamente

03 Februarie 2014

Basescu apara STS: Este o minciună ca STS trebuia sa indice localizarea exacta a avionului din Apuseni

"În aceste zile s-a instalat public, prin persistenţa unor minciuni, ideea că STS trebuia să facă localizarea exactă a locului accidentului. Este o minciună. STS nu are echipamente

03 Februarie 2014

Basescu apara STS: Este o minciună ca STS trebuia sa indice localizarea exacta a avionului din Apuseni

"În aceste zile s-a instalat public, prin persistenţa unor minciuni, ideea că STS trebuia să facă localizarea exactă a locului accidentului. Este o minciună. STS nu are echipamente

03 Februarie 2014

Basescu apara STS: Este o minciună ca STS trebuia sa indice localizarea exacta a avionului din Apuseni

"În aceste zile s-a instalat public, prin persistenţa unor minciuni, ideea că STS trebuia să facă localizarea exactă a locului accidentului. Este o minciună. STS nu are echipamente

03 Februarie 2014

Basescu apara STS: Este o minciună ca STS trebuia sa indice localizarea exacta a avionului din Apuseni

"În aceste zile s-a instalat public, prin persistenţa unor minciuni, ideea că STS trebuia să facă localizarea exactă a locului accidentului. Este o minciună. STS nu are echipamente

03 Februarie 2014

Basescu apara STS: Este o minciună ca STS trebuia sa indice localizarea exacta a avionului din Apuseni

"În aceste zile s-a instalat public, prin persistenţa unor minciuni, ideea că STS trebuia să facă localizarea exactă a locului accidentului. Este o minciună. STS nu are echipamente

03 Februarie 2014

Basescu apara STS: Este o minciună ca STS trebuia sa indice localizarea exacta a avionului din Apuseni

"În aceste zile s-a instalat public, prin persistenţa unor minciuni, ideea că STS trebuia să facă localizarea exactă a locului accidentului. Este o minciună. STS nu are echipamente

03 Februarie 2014

Basescu apara STS: Este o minciună ca STS trebuia sa indice localizarea exacta a avionului din Apuseni

"În aceste zile s-a instalat public, prin persistenţa unor minciuni, ideea că STS trebuia să facă localizarea exactă a locului accidentului. Este o minciună. STS nu are echipamente

03 Februarie 2014

Basescu apara STS: Este o minciună ca STS trebuia sa indice localizarea exacta a avionului din Apuseni

"În aceste zile s-a instalat public, prin persistenţa unor minciuni, ideea că STS trebuia să facă localizarea exactă a locului accidentului. Este o minciună. STS nu are echipamente

03 Februarie 2014

Basescu apara STS: Este o minciună ca STS trebuia sa indice localizarea exacta a avionului din Apuseni

"În aceste zile s-a instalat public, prin persistenţa unor minciuni, ideea că STS trebuia să facă localizarea exactă a locului accidentului. Este o minciună. STS nu are echipamente

03 Februarie 2014

Basescu apara STS: Este o minciună ca STS trebuia sa indice localizarea exacta a avionului din Apuseni

"În aceste zile s-a instalat public, prin persistenţa unor minciuni, ideea că STS trebuia să facă localizarea exactă a locului accidentului. Este o minciună. STS nu are echipamente

02 Februarie 2014

Basescu apara STS: Este o minciună ca STS trebuia sa indice localizarea exacta a avionului din Apuseni

"În aceste zile s-a instalat public, prin persistenţa unor minciuni, ideea că STS trebuia să facă localizarea exactă a locului accidentului. Este o minciună. STS nu are echipamente

02 Februarie 2014

Basescu apara STS: Este o minciună ca STS trebuia sa indice localizarea exacta a avionului din Apuseni

"În aceste zile s-a instalat public, prin persistenţa unor minciuni, ideea că STS trebuia să facă localizarea exactă a locului accidentului. Este o minciună. STS nu are echipamente

02 Februarie 2014

Basescu apara STS: Este o minciună ca STS trebuia sa indice localizarea exacta a avionului din Apuseni

"În aceste zile s-a instalat public, prin persistenţa unor minciuni, ideea că STS trebuia să facă localizarea exactă a locului accidentului. Este o minciună. STS nu are echipamente

02 Februarie 2014

Basescu apara STS: Este o minciună ca STS trebuia sa indice localizarea exacta a avionului din Apuseni

"În aceste zile s-a instalat public, prin persistenţa unor minciuni, ideea că STS trebuia să facă localizarea exactă a locului accidentului. Este o minciună. STS nu are echipamente

02 Februarie 2014

Basescu apara STS: Este o minciună ca STS trebuia sa indice localizarea exacta a avionului din Apuseni

"În aceste zile s-a instalat public, prin persistenţa unor minciuni, ideea că STS trebuia să facă localizarea exactă a locului accidentului. Este o minciună. STS nu are echipamente

03 Februarie 2014

Basescu apara STS: Este o minciună ca STS trebuia sa indice localizarea exacta a avionului din Apuseni

"În aceste zile s-a instalat public, prin persistenţa unor minciuni, ideea că STS trebuia să facă localizarea exactă a locului accidentului. Este o minciună. STS nu are echipamente

03 Februarie 2014

Basescu apara STS: Este o minciună ca STS trebuia sa indice localizarea exacta a avionului din Apuseni

"În aceste zile s-a instalat public, prin persistenţa unor minciuni, ideea că STS trebuia să facă localizarea exactă a locului accidentului. Este o minciună. STS nu are echipamente

03 Februarie 2014

Basescu apara STS: Este o minciună ca STS trebuia sa indice localizarea exacta a avionului din Apuseni

"În aceste zile s-a instalat public, prin persistenţa unor minciuni, ideea că STS trebuia să facă localizarea exactă a locului accidentului. Este o minciună. STS nu are echipamente

18 Noiembrie 2013

Dispar reprezentanţii Avon?

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

EXCLUSIV: DISPAR REPREZENTANȚII AVON!

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

Dispar reprezentanţii Avon?

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

EXCLUSIV: DISPAR REPREZENTANȚII AVON!

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

EXCLUSIV: DISPAR REPREZENTANȚII AVON!

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

Dispar reprezentanţii Avon?

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

Dispar reprezentanţii Avon?

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

EXCLUSIV: DISPAR REPREZENTANȚII AVON!

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

EXCLUSIV: DISPAR REPREZENTANȚII AVON!

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

Dispar reprezentanţii Avon?

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

19 Noiembrie 2013

EXCLUSIV: DISPAR REPREZENTANȚII AVON!

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

EXCLUSIV: DISPAR REPREZENTANȚII AVON!

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

EXCLUSIV: DISPAR REPREZENTANȚII AVON!

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

EXCLUSIV: DISPAR REPREZENTANȚII AVON!

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

EXCLUSIV: DISPAR REPREZENTANȚII AVON!

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

Dispar reprezentanţii Avon?

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

EXCLUSIV: DISPAR REPREZENTANȚII AVON!

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

EXCLUSIV: DISPAR REPREZENTANȚII AVON!

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

EXCLUSIV: DISPAR REPREZENTANȚII AVON!

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

Dispar reprezentanţii Avon?

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

EXCLUSIV: DISPAR REPREZENTANȚII AVON!

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

Dispar reprezentanţii Avon?

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

EXCLUSIV: DISPAR REPREZENTANȚII AVON!

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

Dispar reprezentanţii Avon?

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

Dispar reprezentanţii Avon?

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

Dispar reprezentanţii Avon?

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

17 Noiembrie 2013

Dispar reprezentanţii Avon?

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

18 Noiembrie 2013

Dispar reprezentanţii Avon?

Cum contextul favorabil traversat de companiile de vânzări directe în ultimii ani începe să se schimbe, Avon e tentată, mai nou, de „consumatorul online“. Dar de ce a devenit atât de

30 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

30 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

30 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

30 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

30 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

30 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

30 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

29 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

29 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

29 Octombrie 2013

SCHIMBARE de strategie: Avon vrea să aibă 5.000 de magazine online până la jumătatea lui 2014

La vremuri noi, strategii noi: compania nr. 1 pe piaţa locală de cosmetice lansează cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic. Practic, cei

29 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

29 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

29 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

29 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

29 Octombrie 2013

SCHIMBARE de strategie: Avon vrea să aibă 5.000 de magazine online până la jumătatea lui 2014

La vremuri noi, strategii noi: compania nr. 1 pe piaţa locală de cosmetice lansează cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic. Practic, cei

29 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

29 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

30 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

30 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

30 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

29 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

29 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

29 Octombrie 2013

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online

AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează

29 Octombrie 2013

SCHIMBARE de strategie: Avon vrea să aibă 5.000 de magazine online până la jumătatea lui 2014

La vremuri noi, strategii noi: compania nr. 1 pe piaţa locală de cosmetice lansează cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic. Practic, cei

06 Octombrie 2013

Ce idee le-a mai trecut prin cap celor de la Avon ca să-și crească vânzările

Nu austeritatea, ci îndrăzneala poate suci gâtul crizei! Asta pare să fie concluzia reprezentanţilor Avon - nr. 1 pe piaţa locală de cosmetice -, care, ca să le ia ochii clienţilor, au

22 Aprilie 2013

Şeful Avon: “Suntem un business 100% online”

Într-o perioadă în care previziunile referitoare la criză sunt încă prudente, Răzvan Diraţian, director general al Avon România & Moldova, crede că de acum încolo vom asista la o revenire

17 Ianuarie 2013

Facturile Avon pot fi plătite prin PayPoint

PayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail, anunţă semnarea unui parteneriat cu Avon România, liderul pieţei de cosmetice

17 Ianuarie 2013

Facturile Avon România pot fi plătite şi prin PayPoint

PayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail, anunţă semnarea unui parteneriat cu Avon România, liderul

23 Decembrie 2012

Localizarea lui bin Laden nu a fost posibilã numai cu ajutorul interogatoriilor dure, rectificã CIA

Directorul interimar al CIA, Michael Morell, este de pãrere cã filmul despre eliminarea lui bin Laden exagereazã rolul jucat de tehnicile dure de interogatoriu folosite pe unii deţinuţi pentru

12 Decembrie 2012

Avon desfiinţează 1.500 de locuri de muncă şi pleacă din Coreea de Sud şi Vietnam

Avon Products va desfiinţa 1.500 de locuri de muncă la nivel mondial şi se va retrage din Coreea de Sud şi Vietnam, în cadrul unui plan de economisire a 400 de milioane de dolari

26 Octombrie 2009

O englezoaica a ajuns sa castige peste 270 de mii de euro anual de la Avon

O tanara englezoaica a ajuns sa castige peste 270 000 de euro pe an din comenzile la Avon. Debbie Davis are 29 de ani si lucreaza pentru aceasta companie de cosmetice de 5 ani. In aceasta perioada de

10 Aprilie 2009

Regula WADA privind localizarea sportivilor încalcă legislaţia Uniunii Europene

Mai multe prevederi ale Agenţiei Mondiale Antidoping (WADA) referitoare la localizarea jucătorilor pentru teste antidoping încalcă regulile Uniunii Europene, potrivit unor surse citate de Reuters.

05 Februarie 2009

Google a lansat aplicaţia ce permite localizarea unei persoane pe baza numărului de mobil

Google a lansat, marţi, aplicaţia Latitude, cu ajutorul căreia utilizatorii pot localiza o persoană folosind numărul de telefon mobil al acesteia, a anunţat compania americană pe blogul său

21 Ianuarie 2009

Injectia care ajuta la localizarea punctului G

Americanii au inventat o substanta minune, care, odata injectata in punctul G, face ca o femeie sa aiba orgasm dupa fiecare act

18 Noiembrie 2008

Avon, loc secund in UsageRate

Nivea deschide cu un indice de 38,03 si podiumul UsageRate, cel care evalueaza potentialul populatiei, in sensul utilizarii unui anumit brand. Aceasta este urmata de Avon (32,70), Colgate (29,25),

19 Septembrie 2008

Localizarea persoanelor care apeleaza 112, posibila in scurt timp

Localizarea persoanelor care apeleaza serviciul 112 din retelele de telefonie mobila va fi posibila in perioada urmatoare, iar pana la 22 noiembrie va fi extinsa la nivelul intregii tari, se arata

13 August 2008

Localizarea apelurilor de pe telefoane mobile la 112, posibila din noiembrie

Sistemul National Unic pentru Apeluri de Urgenta112 (SNUAU) va deveni complet functional la jumatatea luni noiembrie, cand va fi posibilasi localizarea apelurilor de urgenta efectuate de pe telefoane

13 August 2008

Localizarea apelurilor de pe telefoane mobile la 112, posibila din noiembrie

Sistemul National Unic pentru Apeluri de Urgenta 112 (SNUAU) va deveni complet functional la jumatatea luni noiembrie, cand va fi posibila si localizarea apelurilor de urgenta efectuate de pe

31 Iulie 2008

Veniturile Avon din Europa de Est au urcat cu 23%

Profitul net al Avon, cea mai mare companie de produse cosmetice cu vanzare directa la nivel mondial, a crescut cu 60% in primul semestru, la 420,3 milioane de dolari,

31 Iulie 2008

Profitul net al Avon, plus 60%

Profitul net al Avon, cea mai mare companie de produse cosmetice cu vanzare directa la nivel mondial, a crescut cu 60% in S1, la 420,3 mil. , in timp ce vanzarile au urcat cu 16%, la 5,18 mld. , ...

09 Iulie 2008

Avon a castigat 19 mil. euro din vanzarile directe de cosmetice

Avon Romania, cea mai mare companie de vanzari directe de cosmetice pe piata locala, a realizat anul trecut un profit de aproximativ 26,9 milioane de dolari (18,7 mil. euro),

03 Iulie 2008

Localizarea apelurilor la 112 de pe mobil costa 3 mil. euro

Companiile Romtelecom si HP Romania au fost selectate sa furnizeze solutiile pentru captarea si localizarea apelurilor de urgenta efectuate de pe telefoane mobile la numarul de urgenta112, valoarea