maqrca prigat

26 Septembrie 2008

Giusto ahead of Cappy and Prigat on still drinks segment

Having a different strategy than its multinational competitors Coca-Cola and Pepsi, which rely on market share in terms of value, Romanian bottler Romaqua reached the highest sales this year in terms

20 August 2008

Muller tinteste top trei in iaurturi cu omul care a coordonat intrarea pe piata a Pepsi, Prigat si Tuborg

Atunci cand Muller a intrat pe piata Angliei a durat cinci ani pana la constructia fabricii. Pentru noi este important acum sa construim brandul Muller, un nume aproape necunoscut

19 August 2008

Consumatorii Prigat, pe eticheta

Brandul Prigat, impreuna cu agentiile iLeo si 23 Communication Ideas, au lansat in Romania o editie speciala Prigat, cu un nou ambalaj, pe care pot fi regasite cele mai energice siluete de fani

18 August 2008

Editie speciala Prigat: cu eticheta conceputa si votata de public online

Pentru prima data in Romania, consumatorii unui brand ajung printr-o platforma online pe etichetele produsului lor favorit. Prigat impreuna cu iLeo si 23 Communication Ideas au provocat consumatorii

17 Iulie 2008

Leo Burnett si BBDO rebranduiesc Prigat

Compania Pepsi Americas relanseaza brandul Prigat, cu doua milioane de euro, printr-o platforma de comunicare inspirata din dinamismul zilnic al oamenilor obisnuiti. Campania este pusa in aplicare de

16 Iulie 2008

Prigat aduce o treime din leii incasati de Pepsi Americas

Brandul de bauturi necarbonatate pe baza de fructe Prigat reprezinta circa o treime din volumele inregistrate de imbuteliatorul local al PepsiCo, potrivit reprezentantilor Pepsi Americas Romania,

15 Iulie 2008

Pepsi Americas investeste 3 mil. dolari in relansarea Prigat

Imbuteliatorul local al bauturilor PepsiCo, Pepsi Americas, a anuntat investitii de circa 3 mil. dolari in relansarea brandului Prigat, fiind vizate astfel categoriile de bauturi necarbonatate still

15 Iulie 2008

Noul Prigat sustine Olimpiada Oamenilor Obisnuiti

Incepand cu luna iulie, Prigat isi lanseaza noua identitate vizuala printr-o platforma inedita de comunicare inspirata din dinamismul zilnic al oamenilor obisnuiti Olimpiada Oamenilor Obisnuiti.