nevralgic

17 Iulie 2016

RĂZBOI în sânul NATO: Turcia dă ultimatum și ȘANTAJEAZĂ America! Flancul estic, punctul NEVRALGIC al Alianței, se CLATINĂ

Tensiunile dintre statele care dețin primele două armate ca mărime din NATO au atins cote dramatice, după ultimele evenimente din Turcia. Hotărârile recentului summit de la Varșovia, în care

16 Iulie 2016

El este cel mai nou transfer al Stelei! Vine să acopere un post nevralgic la echipă!

Steaua îl pierde pe Fernando Varela, dar vicecampioana va primi un milion de euro plus un jucător de la PAOK. Gazeta a aflat cine este fotbalistul care va ajunge la echipă în această

05 August 2015

Soarta lui Assad, punct nevralgic al alianței contra militanților islamiști

SUA și Rusia vor să ofere sprijin statelor arabe din Golf, împotriva Statului Islamic, dar în privința situației din Siria, pozițiile rămân divergente

08 Iulie 2015

Punct nevralgic cu Steaua » Petrolul a pierdut un jucător important înaintea duelului cu campioana

Tibor Selymes nu se poate baza la debutul său pe banca tehnică a Petrolului pe unul dintre jucătorii pe care acesta miza. Andrei Peteleu, titularul postului de fundaş dreapta, este accidentat şi

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

24 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

23 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

22 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

20 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

20 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

20 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

20 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

20 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

20 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

21 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

20 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

18 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

18 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

18 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

18 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

18 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

18 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

18 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

18 Ianuarie 2014

Marin Vidraşcu, Litera: Adevăratul punct nevralgic al pieţei de carte este concurenţa acută a televiziunii

Cea mai mare problema a vanzarile de carte in Romania nu este bugetul redus al potentialilor clienti, ci concurenta acuta a televiziunii, a declarat pentru wall-street.ro, Marin Vidrascu, directorul

10 Ianuarie 2013

Le Figaro: România este "un centru nevralgic european al cibercriminalităţii"

Poliţia informatică franceză avertizează asupra riscului unui "boom" al escrocheriilor online. Autorităţile au în vedere ascensiunea unor grupări criminale organizate din Europa de est, şi