Ramona Ciocodei, Communications Manager McDonald’s România

19 mai, 2017

Ramona face parte din echipa McDonald’s din România de peste şase ani, în calitate de Communications Manager. Pe lângă coordonarea tuturor proiectelor de comunicare corporate şi brand, Ramona este implicată şi în dezvoltarea digitală a brandului. Scopul principal al McDonald’s este să se dedice cauzei susţinute de Fundaţia Ronald McDonald – construirea următoarelor două Case Ronald McDonald şi sus­ţinerea multor copii care au nevoie de tratamente de lungă durată departe de casă. Dar McDonald’s se implică anual şi în diverse alte acţiuni de CSR care au un im­pact puternic asupra comunităţilor în care suntem prezenţi, cum sunt, de exemplu, evenimentele sportive pentru copii. În perioada 2016-2017 a desfăşurat o serie de proiecte şi campanii devenite deja tradiţie pentru McDonald’s şi Fundaţia pentru copii Ronald McDonald. Compania demarează anual campania „Mi-e poftă să fac bine“, în care timp de o săptămână se strâng fonduri pentru cauza Fundaţiei pentru copii Ronald McDonald. În cadrul campaniei, s-a organizat şi anul trecut evenimentul McHappy Day, cel mai mare eveniment de strângere de fonduri pentru Fundaţie. Pe lângă programele cu tradiţie ale Fundaţiei, compania susţine şi colaborează cu sistemul medical românesc.

Vezi si:

Sursa: capital.ro

Trebuie sa mai citesti

Igor Dodon: „Trebuie de modificat legea cetățeniei române”

Preşedintele prorus al Republicii Moldova, Igor Dodon, a declarat miercuri seara că nu deputații socialiști de la Chișinău sunt de vină că nu au renunțat încă la cetățenia română, ci

Mircea Radu și-a făcut iar caravană! Vrea să găsească cele mai frumoase fete din România

Începând cu primăvara aceasta, Antena 1 le aduce telespectatorilor pe micile ecrane un nou reality show, care va fi prezentat de cunoscutul moderator de televiziune Mircea Radu.

Sponsorii sportului românesc – de la branduri internaționale la bugetul public

Dacă unii sportivi sau cluburi reușesc să atragă suport financiar de la nume mari din economia globală, alții se bazează pe fonduri de la stat, primite, în unele situații, prin metode care

Afacerile Miele România au depășit 30 mil. lei în 2017

Producătorul de echipamente electrocasnice Miele a încheiat anul 2017 cu o creștere de peste 6 milioane de lei a cifrei de afaceri.

VESTE BUNĂ despre CEA MAI AȘTEPTATĂ AUTOSTRADĂ din România!

Proiectul autostrăzii Ploieşti-Braşov, în linie dreaptă!